Let's go to The Gambia - Reisverslag uit Teuge, Nederland van Anouk Linde - WaarBenJij.nu Let's go to The Gambia - Reisverslag uit Teuge, Nederland van Anouk Linde - WaarBenJij.nu

Let's go to The Gambia

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Februari 2015 | Nederland, Teuge

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Dan ga ik samen met 8 andere studenten van het Windesheim naar Gambia toe. Ook wel 'the Smiling Coast of Africa' genoemd, dus dat klinkt al goed :)

Met zijn negenen gaan wij daar aan de slag met de minor International Suistanable Development (ISD). Dit houdt in dat we allemaal aan een eigen, opleidingsgerelateerd project gaan werken, maar ook doen we een gezamenlijk project. We zijn met een leuke groep van verschillende opleidingen. Samen met drie andere verpleegkunde studenten ga ik stage lopen in het Brikama Health Centre. Ook gaan we met de hele groep samen aan een projet werken, dit zal gaan over ' The backway to Europe'. Veel gambianen zijn bereid om de tocht naar het geweldige europa te maken. Maar is dit wel zo geweldig als ze denken??

Ik heb ontzettend veel zin om naar Gambia te gaan, al wordt het ook wel een beetje spannend nu het zo dichtbij komt. Vandaag en morgen ben ik vooral bezig met alle spullen bij elkaar zoeken die in m'n koffer moeten. Dit wordt nog een leuke klus, want ik mag maar 23 kg bagage mee (en dat is niet zoveel als daar ook je kussen en dekbed bij in moeten..)

Ik zal de komende tijd vaker een berichtje plaatsen over mijn ervaringen in Gambia. Tenminste... als de internetvoorzieningen een beetje meewerken.

Liefs Anouk

  • 12 Februari 2015 - 15:09

    Jolijn:

    Leuk anouk! Kan ik mooi volgen wat jij daar uitspookt :)
    Wel af en toe vermelden dat je ons mist ea? Anders worden we jaloers!

  • 12 Februari 2015 - 18:37

    Linda:

    Het gaat helemaal goed komen anouk!! En ik ben het met jolijn eens:)
    Je moet wel vermelden dat je ons mist:) xxx

  • 13 Februari 2015 - 02:55

    Marjo:

    hey Anouk ontzettend veel plz en we volgen je graag!!! Misschien dat je je kussen kunt vaccumeren? Ik hoop dat t lukt! Vl liefs uit n warm en zonnig Thailand xx

  • 15 Februari 2015 - 18:44

    Mama:

    Hoi Anouk, inmiddels hebben wij van jou en van Geert gehoord dat jullie veilig zijn aangekomen in Gambia. Je avontuur gaat dus beginnen.......We wensen je vanuit een fris Nederland een super leerzame, bijzondere, en vooral gezellige tijd! Geniet er van en maak je dromen waar! Dikke kus van Papa en Mama

  • 16 Februari 2015 - 21:04

    Anja Van Daatselaar:

    Dag Anouk, Muriel, Angeline en Hilda,

    Hoe gaat het met jullie? Wat zijn jullie eerste indrukken? Ik wens jullie een mooie stage toe. Kijken jullie ook af en toe op je Windesheim mail (als je tenminste verbinding hebt). Ik ga daar binnenkort enkele inleverdata op vermelden. Voor nu eerst acclimatiseren en indrukken verwerken.
    Alle goeds toegewenst!

    Hartelijke groet van Anja van Daatselaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Teuge

Anouk

ze noemen me ook wel eens het bekende hoertje van teugen, mijn specialiteiten zijn pijpen en kontneuken.

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 6357

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 10 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: